Znát cílovou skupinu je nejdůležitější
Cílová skupina jsou potencionální zákazníci, kterým by se mohl náš produkt nebo služba líbit. Matky zajímají věci, které úzce souvisí s dětmi, seniory zase zaujmou pomůcky, které usnadní práci a život. Lidé pracující v kanceláři může zaujmout nové fitness centrum ve městě. Tím nejdůležitějším krokem tedy je ujasnit si kdo je moji cílovou skupinou a podle toho oslovit potencionální zákazníky.
Hlavně nenutit
Pokud zákazník vycítí že je mu nějaké zboží nuceno zpravidla ztrácí o koupi zájem. Dobrý obchodník nenutí své produkty. Vhodnější je předvést spíše hlavní benefity a zakončit prezentaci věnováním vizitky, případně domluvením si telefonického hovoru v určitý čas. Zákazník díky tomuto způsobu má čas věci si promyslet a nemá pocit nátlaku. Je pak často na samotném obchodníkovi nakolik dokázal obhájit užitečnost produktu a vytvořil v zákazníkovi zájem o koupi.
Slušnost především
Obchodník chodí se svojí kůži na trh a pokud bude hrubý a neslušný k lidem dříve nebo později začne mít o zákazníky nouzi. Lidé možná zapomenou na výrobek, který jim byl prezentován, ale na neslušné chování se tak lehce nezapomene. Někteří obchodníci slušností je hýří ale jen do té doby, než zákazník projeví nezájem, v tu chvíli se doté doby slušní obchodníci změní ve velice nepříjemné lidi. I když zákazník projeví nezájem o službu není důvod být nezdvořilý, je to spíše důvod k zamyšlení, zda bylo zboží odprezentováno dobře a byl dostatečný prostor vzbudit v zákazníkovi zájem.
Vcítit se do zákazníka
Napojit se na způsob myšlení zákazníka je tím hlavním, jak upět. Vcítit se do myšlení zaměstnané matky, seniora nebo člověka pracujícího v kanceláři je tím nejlepším předpokladem, jak uspět. Ke každému člověku bychom měli přistupovat individuálně a vždy dát prostor, aby mohl mluvit i zákazník a vyjádřit své pocity nebo názory.